DET TRENGER IKKE KOSTE SKJORTA...
For deg som styreleder eller økonomiansvarlig er det viktig at forretningsføreren har god kjennskap til hverdagen i et styre og at du kun betaler for det du faktisk trenger.
TO VALGMULIGHETER - BASIS ELLER PLUSS
Det er dere i styret som best har oversikt over hva dere trenger og hvor mye dere er villige til å betale for det. Vi tilbyr derfor to pakker, BASIS og PLUSS, slik at dere kan velge hvor dere vil starte.
SJEKK PRIS!
PRIS FRA:
10
PRIS PR ÅRKR
*Kalkulatoren kan gi deg en pris på BASIS for inntil 250 boenheter. For å få pris utover 250 boenheter eller PLUSS, må vi ha noen data fra boligselskapet for å gi pris.
BASIS
Et trygt valg for deg som vil bytte starte forsiktig-
Løpende regnskapsførsel (elektronisk fakturabehandling, bokføre regnskapsbilag, betale boligselskapets utgifter ved forfall, ajourholde og avstemme bankkonti hver måned, ajourholde og avstemme resultat og balansekonti hvert tertial.
-
Elektronisk innsending av godkjent regnskap, evt. årsberetning og revisjonsberetning
-
Innkreving av felleskostnader (fakturering, purring og eventuelt inkasso)
-
Skattemelding til seksjonseierne og ligningsmyndighetene, med mindre sameiet skattlegges som et eget skattesubjekt
-
Halvårsrapportering (inklusiv avstemning og periodisering av kostnader). Rapporter er i tillegg tilgjengelig til enhver tid i regnskapssystemet.
-
Årsregnskap og årsmøte/generalforsamling; standardbeskrivelse av økonomisk resultat og hovedtall i regnskapet til årsregnskapet.
-
Eierskifte og ajourhold av beboeropplysninger, og at disse er kommuniserbare for styret (både mail og SMS)
-
Oppbevaring av regnskapsmateriale
-
Bistå sameiet med råd om hva slags forsikring som bør tegnes
-
Bistå sameiet ved nye låneopptak eller refinansiering av dagens lån
PLUSS
Det smarte valget for deg som vil ha en enklere styrehverdag-
Alt i BASIS-pakken og mye mer. For å kunne gi et tilbud på PLUSS må vi vite mer om boligselskapets behov, arbeidsmåter og økonomiske situasjon.
Populær